Header Team NIBC

Hallo, wij zijn NIBC

Maak kennis met de mensen achter de schermen

Upload form

Een online spaarbank, een onpersoonlijk verhaal? Integendeel. Jij staat bij ons steeds voorop. Bij NIBC maken we graag tijd voor je wanneer je wil praten over onze producten of dienstverlening. Via ons gratis nummer helpen we je graag, en meteen, verder. We beloven dan ook geen lange wachttijden of slechte wachtmuziek. Al is dat laatste eerder een kwestie van smaak.

NIBC is er om je zo goed mogelijk verder te helpen bij al je vragen en opmerkingen. We stellen onze mensen graag aan je voor.

Onze mensen

Daphne.jpg

Daphné

Customer Care

Met veel plezier help ik onze klanten verder bij het beheer van hun spaarrekeningen en geef ik advies over hun spaargeld. Ik blijf luisteren naar de klant en blijf in elke situatie geduldig. Het is fijn om in zo'n dynamisch en autonoom team te werken. Als jij tevreden bent, dan ben ik dat ook.

info@nibc.be
Fauve.jpg

Fauve

Customer care

Als medewerker van de klantendienst, zorg ik ervoor dat je vragen zo goed mogelijk beantwoord worden. Dit kan zowel per telefoon als per e-mail. Ken ik niet meteen het antwoord op je vraag, dan zorg ik ervoor dat dit bij de juiste dienst terecht komt en volg ik dit met plezier voor je op!

info@nibc.be
Olivier.jpg

Olivier

Customer care

Je tegenrekening wijzigen? Je gebruikersnaam vergeten? Een nieuwe spaarrekening openen? Wanneer je ons belt of e-mailt, is de kans groot dat je mij aan de lijn krijgt of een reactie op je e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook je eerste aanspreekpunt om je verder te helpen. Mijn doel is om je snel, vriendelijk, efficiënt én goed verder te helpen. Wie weet spreken we elkaar snel?

info@nibc.be
Perrine.png

Perrine

Customer care

Wanneer je ons belt of e-mailt, is de kans groot dat je mij aan de lijn krijgt of een reactie op je e-mail van mij ontvangt. Samen met mijn collega’s ben ik dan ook het eerste aanspreekpunt om je verder te helpen.

info@nibc.be
Alain.jpg

Alain Dargent

Business support

Wanneer je ons een vraag stelt waar we je niet meteen een pasklaar antwoord op kunnen geven, komt je vraag bij mij terecht. Samen met mijn collega’s zoek ik een antwoord op die vraag, waarbij het van belang is dat je zo snel mogelijk een antwoord krijgt én dat antwoord bovendien volledig en correct is.

alain.dargent@nibc.com
Ann.jpg

Ann Merckx

Hoofd NIBC België

Als hoofd van NIBC zorg ik er voor dat je beroep kan doen op een gedreven team van experts: hoe goed word je geholpen door onze service medewerkers? Vind je je weg op onze website en in de beveiligde bankomgeving? Ben je in het algemeen tevreden over NIBC? Het team aansporen om antwoorden en oplossingen te vinden, zodat jij als klant de best mogelijke spaarervaring hebt - dat is mijn doel.

ann.merckx@nibc.com
Katrien.jpg

Katrien Van den Acker

Online marketeer

Een online spaarbank die geen website heeft, wat een idee. Mijn taak bestaat erin om te zorgen dat de website van NIBC aan jouw behoeften en wensen voldoet, dat de informatie helder en correct is, en dat je je weg snel en gemakkelijk vindt naar je doel. Jouw gebruikservaring staat bij ons op nummer 1.

katrien.van.den.acker@nibc.com
Hilde.jpg

Hilde Verzele

Office manager, Proces en Procedures manager

Het administratief en organisatorisch reilen en zeilen bij NIBC in perfecte banen leiden zodat mijn collega’s zich volledig op jou kunnen richten om je een aangename en feilloze klantervaring te bieden: daarvoor zorg ik. Daarnaast ontferm ik mij over het in kaart brengen van de processen en bekijk ik waar en hoe we deze kunnen optimaliseren. Met telkens één doel voor ogen: onze klanten een goede ervaring bieden.

hilde.verzele@nibc.com

Heb je een vraag voor ons? We bellen je graag op een ogenblik dat het je uitkomt.

Maak een afspraak